duminică, 22 iunie 2008

I will always remember you



Fumul de tigara se furiseaza in rotocoale ca spirite trezite din adancuri; e dens, trist si singur. Umbrele de pe tavan inca se mai cutremura la rasul ei sfaramat in mii de ecouri.

In ziua aceea de toamna parca aducea soarele in inima mea. Parul castaniu se amesteca cu frunzele ruginite, de parca ar fi fost unul si acelasi. Ii sorbeam cu nesat fericirea de pe buzele suave ca o floare de maces desfacandu-si exotic vesmantul verzui.

I'll remember you...

Cele trei narcise uscate mai sunt si acum in glastra... Nu le-am mai schimbat apa de o saptamana... Mirosul de putred se pierde in fumul de tigara... Ah cand mi-aduc aminte... I le-am daruit in dimineata umeda cand i-am facut portretul pentru prima oara; ea... statea visatoare in leagan... eu... traiam pentru a o admira. Adoram sa inspir parfumul de mosc si levantica al carliontilor sai infoiati in aerul cald provocat de leaganul in miscare... vei ramane vesnic in leaganul gandurilor mele...

I'll remember you...

Acesti patru pereti ma strang si imi redau sentimente claustrofobice. Aerul e plin de fum de tigara... Liricitatea fosnetului rochiei tale de catifea, suspinul tau febril, sorbitura-ti delicata a cafelei, privirea ta muta... nu mai sunt ale tale... ci inca rasuna in ritm sacadat aici, suprapunandu-se cu ticaitul ceasului de pe noptiera.

I'll remember you...
Farmecul rebel, expresia enigmatica si gesturile confuze nu ma faceau decat sa poftesc la moliciunea pielii tale, sa indraznesc sa ma las ispitit in fragezimea ei. Era o dorinta obsedanta, o placere nebuna sa ma las fascinat de chipul candid de ingenua si dominat de privirea misterioasa si ademenitoare de felina neprihanita. Era ca si cand as fi baut o licoare puternica si brusc deveneam un alt om, mistuit de pasiunea covarsitoare ce ma cuprindea. Muzicalitatea diafana a frumusetii tale parea ireala, dar era totodata irezistibila. Lumina difuza a lumanarilor parfumate amplifica efectul de neverosimilitate si astfel ma lasam pierdut in miscarile armonioase ale formelor nedefinite.

I'll remember you...

Eul meu ipohondric se va stinge in camera asta slab luminata de murmurul inca viu al amintirilor cu tine...

I will always remember you.

Niciun comentariu: