vineri, 27 iunie 2008

Iar...

Daca iar am ajuns sa scriu un articol in cadrul acestei categorii inseamna ca sunt din nou trista... iar, din nou si iar, din nou... parca a uitat cineva pe repeat o melodie proasta... ma simt "lame" si totul e "pathetic"... da, iar...
La vita e bella, regarde la vie en rose, be happy... toata lumea mi-o spune... in diferite forme si limbi (de parca romana nu ar fi de-ajuns!), dar cum poti trai linistit cand ceilalti fac tot posibilul sa te raneasca?
Da, poate ca sunt o norocoasa... da, poate ca altii sunt mai nefericiti ca mine, dar cum sa merg mai departe daca dupa ce cad nici nu apuc sa ma ridic ca primesc o alta lovitura? Nu apuc sa zambesc ca ceva iar sa rupe, nici nu apuc sa respir ca cineva iar calca peste mine. Da, sunt o egoista care cere "ne-egoism" din partea celorlalti. Uitati-va, dovada clara. Nu ma gandesc decat la mine! Da, e numai vina mea. Iar.
Ah... cine a spus-o? Ah, nimeni... doar toata lumea... nu ai auzit? Eh.. nu-i nimic, nu te ingrijora ca o sa mai repete.
Da, nu vreau sa scriu articolul asta si totusi o fac. Da, vreau sa schimb ceva si totusi nu pot, nu ma simt in stare, sunt prea mica si prea slaba. Da, stiu ca va plictisesc. Da, stiu ca nu va pasa. Da, stiu ca sunteti ignoranti, doar ma ignorati pe mine in fiecare zi.
Nu caut intelegere. Nu astept raspuns. De altfel poate ca ar fi bine nici sa nu cititi acest articol. Vreau doar sa... il arunc asa in neant... pe strada virtuala bloggeristica... poate ca aici ii si este locul.. in neant, laolalta cu nimicul care pare sa capete din ce in ce mai mult interes printre oameni.
Ei bine, eu de data asta nu mai pot zice ca " nu am nimic"! De data asta am ceva... un articol personalizat care nu arata cu degetul, dar face aluzii si da sugestii... "tres faible, je sais"....
Iar am nervi si iar vreau sa ma izolez. Iar nu vreau sa port conflicte si iar o sa ajung pe frontul principal de bataie. Iar o sa ma simt victima si probabil ca iar nu o sa fiu. Da, iar. Stiu ca iar nu va intereseaza. E doar un "iar" nesfarsit... Ca si istoria... se repeta la nesfarsit, doar pentru ca oamenii iar nu vor sa asculte si iar nu ii intereseaza...
Ah... f**k them all... right? Parca e la moda asta... iar....

Niciun comentariu: