sâmbătă, 25 octombrie 2008

Iarna sau vara?

A: vara e cel mai super
B: iarna e divin
A: dar e frig
B: dar e zapada
B: si... si multe cadouri si prajiturile d Craciun
A: si nu e soare...
B: si c dak? e cald in casa si asculti colinde
A: prefer rock
B: ba nu... iarna nu e d rock... mai ales in perioada aia
A: poi tokmai
A: nu vreau sa stau sa ascult colinde
A: vreau sa fie vara sa tzopai si sa ascult metal si punk
B: dc buah?
B: eu iarna, sa fie multe cadouri
A: eu vara, sa ma imbrac subtire si sumar
B: ah nu... mie imi place iarna dak privesti asa
B: k eu nu am corp super
B: si iarna sub haine nu se vede k nu arat bine la corp
A: hai ma k aberezi
A: anyway, ambele au farmecul lor...
B: poi da... dar eu prefer mai mult iarna
A: si eu prefer mai mult vara
A: conversatia noastra mi'a dat o idee
B: ?
A: mi'au aparut asa 2 imagini paralele
A: 2 povesti diferite
B: eu mai rpd le vad k 2 persoane diferite
B: care se inteleg, se potrivesc dar sunt atat d diferite
A: acelasi parc doar k intr'o imagine e o tipa ca alea din reclame, ascultand muzik si sarind... e in fusta si in tenesi.. e imbracata colorat... si afara e ziua in amiaza mare si e soare....
B: si tipa are un tricou cu un super mesaj
A: dap
B: si cealalta imag?
A: acolo in acelasi parc, dar e noapte... si pe o alee pavata cu zapada, copacii bordand-o de o parte si de cealalta impodobiti cu beculete galbui, merge o alta fata cu sepcuta si fular albe crosetate si pufoase
B: aaaaah
B: daaaaaaaaaa
B: si cu un palton si cu beculete fiecare in alta culoare....
A: acum in ambele mai lipseste tipul potrivit
B: aici mai greu cu tipu
A: in prima imag e unul cu okelari, freza trendy si skateboard, cu mainile in buzunar si zambet fermecator...
A: iar in a2a e mai inalt ca fata, are carlionti, este saten spre blond, bland si o tine de mana asa delicat...
B: si are mereu un cuvant dulce care i-l sopteste la ureche si ea roseste cand ii spune
A: si de la departare pe albeata peisajului li se vad siluetele ca 2 fantome
B: si in cealalta merg amandoi si rad si el cu skate-ul in mana si ea cu castile lasate
A: ah ce suit
B: stii, amandoua imaginile sunt ideale
A: stiu
B: si la faza asta te intrebi : cand e mai bine, vara sau iarna?
A: de aceea am si zis ca ambele au farmecul lor
A: oricand si oriunde dak esti happy
B: da.... oricand e bine dar sa fii tu multumit cu tine si sa simti k esti fericit
A: da


Sub forma unei note de subsol vreau sa subliniez faptul ca aceasta conversatie este reala si a fost redata fidel originalului. Personajele isi vor pastra anonimatul si vor ramane visand in continuare la peisajul perfect...

3 comentarii:

Anonim spunea...

cat de super 8->

eu prefer iarna e mult mai romantic shi ninsoare iti da meeu o seanzatie de visare infinita...

Anonim spunea...

eu sincer prefer toamna :)) ...vant,ploi8->,covor de frunze :X

eh toate au farmecul lor ,pn la urma:D

Anonim spunea...

asa e,fiecare va visa :)...ptr k astea suntem, in ciuda nebuniei care o aratam si a veseliei, suntem niste visatoare :X.

B