sâmbătă, 22 noiembrie 2008

Gand...

Cateodata, am impresia ca fac parte din categoria acelor oameni care isi traiesc viata previzibila de la un capat la celalalt, care precum furnicile neobosite nu se disting prin nimic de celelalte din suita; carora le e prea frica sa se aventureze in viata si, insistand sa urmeze cursul ei obisnuit precum luntrasul straduindu-se se mentina barca pe cursul raului, se lupta si se zbat impotriva curentilor schimbarii asa cum luntrasul se impotriveste curentilor de apa ce incearca sa il abata din drum; oameni care staruie incredintati ca lupta pentru scopul lor suprem in viata si care la sfarsitul ei constata ca nu au facut nimic altceva decat sa se lase controlati de sistem, intr-un ciclu continuu si monoton, absorbindu-le energia, tineretea si fericirea.

Dintre cei mai norocosi sunt aceia care reusesc sa intalneasca o persoana care sa le trezeasca spiritul de initiativa si indrazneala ce nu au scos-o niciodata la lumina, sa le dezvaluie acea stralucire unica, poate de nebunie, poate de inspiratie, ce le marcheaza vietile si ii transforma pentru totdeauna.
Eu... credeam ca am gasit acea persoana... insa am realizat ca totul depindea de mine. Viitorul este subiectiv si confera multiple variante. Eu mi-am ales propria varianta. Tu pe care o alegi?

Niciun comentariu: