duminică, 10 februarie 2008

Picaturi de ploaie


Nu stiu altii cum sunt, dar eu una nu ma consider "the talkative type". Insa cand iau pixul in mana, se declanseaza stimuli interiori, se produc sinapse, iar rotitele creierului se pun in miscare cu tremurul electric al unei masinarii uzate. Si astfel, imagini senzoriale se deruleaza ca scenele unui film vechi, metamorfozandu-se incet, sub actiunea ampla a mainii, in cuvinte, fraze si simboluri ca zugravirea portretului de catre pictor, precum cursul unui rau involburat, ca sangele agitat cand pulsul este ridicat.
Si cat timp nu dau drumul pixului, am impresia ca nu o voi mai putea face niciodata, ca nu mai sunt eu si ca un suflet necunoscut mi-a luat in stapanire corpul, mana ghidandu-ma sub ordinele concrete ale neuronilor, imprastiind slovele ca avioane de hartie, eliberand idei ca porumbeii din colivie disparand in vazduh.
Fluturii creatiei cuprind in falfaitul lor firav soapte de vise, clipite de neant, suspine de zambet ingloband intr-un zbor un intreg univers nascut din graunte de dorinta, din roua de speranta... Haos implinit plutind in nori de ganduri, ceata lunecanda pe lianele literelor infiorate, suflete ce se inalta din aburi de stagnare ca monstrii din rapele jilave ale intunericului.
O intreaga existenta conturata cu creioanele mintii, inflorita din samanta posibilului imposibil, incuiata in constientul meu cu o cheie ce isi schimba forma de fiecare data cand universul isi largeste orizonturile, privind spre infinit...



Nu sunt vreun geniu buchinist ce asteapta sa fie scos din anonimat prin cuvinte alese, nu am o parere foarte buna despre ceea ce scriu, nu sunt nici modesta si nu ma astept sa vina admiratorii buluc pe blogul meu sa depuna commenturi ca pe niste ornamente florale in semn de divinizare. Nici nu o sa se intample.
Ceea ce o sa vedeti in articolele urmatoare nu sunt cuvinte stufoase insirate ca margelele pe ata la vitrina sa ia ochii sau sa imi arat "marele talent". Nu sunt decat fragmente de idei, franturi de ganduri si mai ales firmituri de suflet, doar picaturi de ploaie, probabil fara valoare in fata oricaruia dintre voi.


De asemenea, orice parere sincera, critica, sugestie sau sfat este binevenit.

Un comentariu:

Anonim spunea...

super blog...imi place...
niste aberatii lucide;;)
te iubesc my ruladica:X:X:X