luni, 4 februarie 2008

Preludiu

First page of my blog... care o sa fie awful va asigur...:)) dc? ptk sunt un beginner, un rookie, o incepatoare care in sfarsit si-a facut curaj sa posteze si ea prostioarele ei tinute in sertaras si colectionate de pe vremea cand inca mai era la moda oracolul :D...
Ca deh..e trendy... si yo cum sunt quite fashionable, cum sa pierd asa ceva? Intr-adevar, mi-a luat ceva vreme pana am indraznit sa calc pe taramul nesigur al bloggerilor, pentru ca imi era teama ca o sa ma pierd intr-o mare de cuvinte...
Dar... people, here I am! Mon sanctuaire...unde o sa imi insir yo aiurelile cu stofa de nebunie...
Nu va promit ca o sa va placa, pentru ca eu aberez muuuuult si merg mult cu pluta in larg, nu mi se spune degeaba ca sunt dusa cu pluta, insa treaba e sa stii sa te mai si intorci...
Blogul... l-am facut mai mult sa nu mai murdaresc hartia.... ca e scumpa, bre!


si....am aberat destul...see ya!

6 comentarii:

Craita Mihai spunea...

interesant... astept urmatoarea aberatie (serios chiar astept, nu sunt ironic)

Anonim spunea...

Weeeeeeeelcome to our world.I am eager to see the rest of your things. Si nu-ti face griji.Nimeni nu s-a nascut invatat.

Anonim spunea...

10x for the advice :D

I am eager, too in order to see my future paper works.

Anonim spunea...

super blog...imi place...
niste aberatii lucide;;)
te iubesc my ruladica:X:X:X

Anonim spunea...

De ce sa fie, ma, awful? Nu fii pesimista.

Anonim spunea...

Mha, scrii f frumos,ai.... har sau imaginatie :D dar esti cam pesimista pt varsta ta si prea trista....zambeste....la vitta e bella